onsdag 18 maj 2011

Kanske en fika och presentköp

Hej!
Idag har vi legat och dragit oss i sängen igen. Det är väldigt skönt att göra det ibland. Idag skiner solen igen och jag skulle egentligen ha åkt och promenerat med mammorna i Alvik men det blev inte så. Istället blir det hemmaplan idag. Kanske det blir att gå ner till Bromma Blocks för en fika och kanske köpa någon present till Mikael. Han fyller nämligen år den 5 juni, dagen efter Vincents dop. Därav så kommer vi att fira honom helgen efter istället. Tänk nästa år har vi alla tre speciella födelsedagar. Jag fyller 25, Mikael 30 och Vincent firar sitt första år. Det blir alltså mycket fira nästa år!
Charmören med busblick

4 kommentarer:

  1. Skönt att få slappa en morgon då och då..Det hör till när man är småbarns mamma..Hoppas att du hittar något fin present..kan alltid vara små jobbigt att hitta något när man ska köpa..Ha en skön eftermiddag.kram kram

    SvaraRadera
  2. Ja det känns helt sjukt!!! Känns overkligt på något sätt och Vilja har redan hunnit bli så stor. Hon vägdes idag och nu väger 4180 och är 53,5 cm lång, tänk om jag hade behövt föda henne nu... Aj aj aj säger jag bara ;)

    SvaraRadera
  3. Sv: Det är 62 på Edisons brallor också och de är lite stora men oj så söta, kunde inte hålla mig från att använda haha!

    Åh jag älskar det där buset i blicken på dem! :)
    Tänk om min lille skrutt ville ligga och dra sig ibland :P

    Oj ja ni får ett händelserikt år nästa år!

    SvaraRadera
  4. VA?? Var han såpass stor, han ser ju så liten och nätt ut =)Ja då var ju tre stygn ingenting!! =)

    SvaraRadera