torsdag 5 maj 2011

En tur till Mio och tacos till middag


Vädret blev betydligt bättre under eftermiddagen så jag bestämde mig för att ta en liten promenad till Mio som ligger i Mariehäll. Mio har så fina saker och det är en fröjd för ögat att strosa omkring där. När jag var höggravid var det dock lite jobbigare att gå runt , tur att de hade många soffor då hehe. Efter att jag strosat runt på Mio så avslutade jag med att köpa en smoothie som jag njöt av på vägen hem.Ikväll ska vi äta tacos. Vanligtvis äter vi det på helgen men ikväll tänkte jag vi kunde lyxa till det. Jag tänkte prova att ha i tärnat fläsk i tacofärsen, får se hur det blir!

Hoppas ni får en trevlig kväll!

4 kommentarer:

  1. Härligt med lite torsdagslyx. Och taco är ju bara så mums!

    Kram

    SvaraRadera
  2. vad sägs om torsdag nästa vecka? :) kram!

    SvaraRadera
  3. Tack :) Det värmer att höra nu när man inte känner sig så fin ..hehe!
    Å jag som har så mkt vänner som har bephanten salva som har fungerat jättebra på deras bäbisar.. men det där är väl väldigt olika, vi får se hur det blir med våran bäbis :)

    SvaraRadera
  4. Svar: Haha, shit vilket sammanträffande! Nej, jag och Johanna har bara träffats en gång än så länge (blir andra träffen idag), så vi har också nyss lärt känna varandra. Hittade varandra på Familjelivs forum när vi letade fler gravida som bodde i Järfälla och det visade sig att vi bor i Kallhäll båda två.
    Då får vi se till att träffas allihopa med bebisar någon dag :D

    SvaraRadera