fredag 6 maj 2011

Vad jag har längtat!

Efter denna helg. Förra helgen var så fullpackad så man blev helt sliten. I veckan bestämde vi att vår lilla familj bara ska umgås och ta det lugnt denna helg. Det är välbehövligt efter alla helger med fullt upp efter att Vincent kom till livet. Så himla skönt ska det bli! Idag ska jag gå ner till Bromma Blocks( har inte varit där på hela vecka hehe) och shoppa. Jag har funderat på en babysitter till Vincent och jag kanske slår till på en sådan idag. Jag tror han skulle trivas väldigt bra i en babysitter och jag skulle bli mer fri att göra sysslor i hemmet. Vi får se om jag kommer hem med en! Sedan ska jag titta efter kläder till Vincent som han kan ha på dopfesten. Jag kanske tittar på något till mig med.

Igår var jag ju på Mio och de har väldigt fina lampor! Jag skulle kunna tänka mig den i brunt med något tyg men kanske i någon annan färg. Vi är i alla fall i behov av en taklampa!

2 kommentarer:

  1. Ja, jag tycker absolut du ska köpa en babysitter! :) Skönt med en lugn helg med bara familjen, det behövs verkligen ibland! Trevlig helg på er! Kram

    SvaraRadera
  2. Babysittern var den BÄSTA grej vi köpte till Maja. Hon bodde i den från första stund! sov och åt och lekte. Helt kalas!
    låter som en mysig helg!
    :)

    SvaraRadera