måndag 23 maj 2011

En stund på balkongen

Dagens mamma

Jag kände mig lite nere förut. Det var nog mest att energin började tryta och rastlöshet. Ja man kan faktiskt bli lite rastlös som nybliven mamma. Ville iväg och göra något, jag tänkte hälsa på pappa Mikael på hans arbete men det är så fullt upp på eftermiddagarna att det inte passar så bra tyvärr. Bestämde mig för att gå ut på balkongen och sitta i solen lite. Det var härligt i solen och nu känns det bättre.

Vincent in action! Här ska det sparkas och tungan ska vara ute.

2 kommentarer:

  1. Ja har inte haft tid att svara tidigare, men roligt när du kommenterar när du läser :) När planerade du bloggträffen?
    Ja det var stora förändringar i livet , ny i en ny stad och en bebis :) Förstår att det måste varit ungefär lika för dig.

    SvaraRadera
  2. Åh så spännande att titta på alla fina saker :D Så skönt att man kan sitta på balkongen!

    Det blir landet gumman men jag kommer hem måndag kväll igen så vad sägs om en shoppingtur på tisdagen (31/ 5)?

    KRAM!

    SvaraRadera