lördag 14 maj 2011

Just nu har jag varit mamma i 7 veckor , 3 dagar, 11 tim, 0 min

Igår fungerade inte min blogg. Jag och Vincent var i alla fall iväg till bvc, där fortsatte vi med babymassage. Denna gång blev det magmassage men Vincent var inte lika lugn och avslappnad denna gång, det var så mycket annat som var intressant runt omkring. Sedan blev det mätning och vägning av Vincent.

Gårdagens bebis

Så här har det sett ut med längd och vikt:
Födsel: 4310 gram 53 cm
Innan vi åkte hem från BB: 4010 gram 53 cm
7 veckor och 2 dagar: 5560 61 cm
Tänk vad dem små växer fort

Nu ska vi snart iväg på dagens äventyr! Hoppas ni alla får en fin dag!Vi hörs senare! Kram

3 kommentarer:

  1. Åhh vilken söt header :)
    Jo amningsbhn har kommit nu och den passade bra.. jag hoppas inte att mina tuttar ökar för mkt i storlek bara, men det återstår att se, hehe! Tack för tävlingen :)
    Hoppas allt är bra med er!!!

    SvaraRadera
  2. Vad underbart söt han är! Såå söta brallor också :)

    Gud vilka sköna nätter ni verkar ha!

    SvaraRadera
  3. sv: Jo den längtar man också till. Jag längtar såå till förlossningen, att få föda och få hålla bebis i min famn för första gången :)

    SvaraRadera