söndag 1 maj 2011

Trevligt men hektiskt



Nu är vi hemma från vår familjeturne. Vi har varit runt på fyra olika ställen i helgen så nu har jag en trött liten sötnos i famnen. Jag är också väldigt trött nu efter alla besök. I lördags blev det att besöka min farmor, sedan drog vi till Örebro för att träffa Jossie och hennes familj på ett fik. På lördag kvällen träffade vi dom igen fast i Kumla vid lantstället och grillade. Det var trevligt att ses och god mat blev det! Idag söndag har vi varit i Örebro och träffat vänner till mig först för att sedan avsluta med att träffa min mormor. Det har varit en trevlig helg men hektisk.

1 kommentar:

  1. Tack själva! Tycker det var supertrevligt att ses, och ni var en sån fin liten familj! Tycker du och Mikael passar super ihop! ;) Oskar tyckte också det var kul att träffa er och vi ser båda fram emot att träffa er igen! :D Stor kram

    SvaraRadera