lördag 21 maj 2011

En riktigt härlig dag!


Så här skönt kan man sova på pappas axel.

Goddagens!
Idag är vädret toppen! Vi har redan hunnit med en brunch på ett cafe/ konditori i Sundbyberg där vi även beställde smörgåstårta till dopet idag. Sedan var vi på AIK shopen i Råsunda där jag köpte en AIK body till Vincent i storlek 56(efter pappans vilja). Det var stora storlekar där så därför blev det en 56a. Innan vi åkte hemåt var vi på Ica maxi i Solna och köpte lite saker inför kvällens grillning. Ikväll ska vi iväg på grillning hos Johanna, Mikael och Alva, Sara med familj kommer också att vara där. Supertrevligt ska det bli! Det är första gången vår lilla familj umgås med andra familjer. Nu ska jag ta och raka Mikael med trimmern. Sedan är det dax för mig att göra iordning mig.

Det här blev gårdagens shopping, samt två pyjamas,strumpor och ett par byxor.


Jo föresten apropå adidas dressen så finns det även i rött och börjar från storlek 68. Finns även liknande i nike fast i färgerna grönt och rosa, även där från storlek 68.

1 kommentar:

  1. haha, min bebis kommer också bli en aik-bebis (aik-tokig pappa...)!

    SvaraRadera