onsdag 11 maj 2011

Träffen med mammorna från bvc

God eftermiddag!
Nu är vi hemma från träffen med mammorna i Alvik. Idag var vi fem stycken och vi gick en lång runda bland annat runt Lillsjön, en väldigt liten sjö som har varit en sopptipp hehe, ganska fint ändå! Efter promenaden gick jag och tre mammor och satte oss på bänkar på en utegård där en av mammorna bodde. Där blev vi bjudna på te och kaffe. Det var trevligt men Vincent var lite gnällig.

Utsikt över Lillsjön.



Dagens bebis, body från Kappahl 99:-, solmössan 99:- Åhlens.

5 kommentarer:

  1. Ja, stadsparken är himla fin. Tycker absolut vi kan gå dit i sommar! Attans att inte ni också bor här, hade varit superkul ju! Kram

    SvaraRadera
  2. Hi hi.. han är ju helt underbar söt i sin solmössa!!! :)

    SvaraRadera
  3. Vad vackert det såg ut vid Lillsjön :)

    SvaraRadera
  4. Therese tyckte jag skulle skicka min mail till dig, angående Stockholmsträffen :) När blir den av och var ska vi vara?
    Jag tar med mig Sandra och Levis (sandraolevis.blogg.se) också!
    Tina_thebest@hotmail.com

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Hejsan!
    Jag kommer inte ihåg om jag lämnat min mail till dig (angående bloggträffen)? Förvirrad småbarns morsa, hihi!

    Här kommer den i alla fall: caroline.prim@hotmail.com

    SvaraRadera